Meelis Kihulane

Minust lähemalt: 

Minu kutsumus ja kirg on puukäsitöö - seega võin ennast auga puukäsitööliseks 
nimetada. 20 aastat restaureerimist - tapid, spoonid, eksootilised materjalid ja keerulised konstruktsioonid. Selle kõrval rahvapärane puukäsitöö - lihtsad kuid põnevad materjalid ja vormid, vanad käsitöövõtted.

Olen seadnud oma eesmärgiks säilitada ja anda edasi neid puukäsitöö oskusi, mis on ajahõlma vajumas.
Valmistan uusi puidust tarbeesemeid või museaalide koopiaid ja taastan vanu. Restaureerin puitmööblit ja valmistan vajadusel uut. Olen avatud huvitavatele puutööalastele koostööpakkumistele.

Töökogemused:

Rahvusliku puutöö õpetaja -

Aastatepikkune õpetajatöö on võimaldanud anda edasi rahvusliku puutöö oskusi - seda Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskooli kolmele kutseõppe kursusele.

Oskused:

Rahvapärane puutöö
Puitmööbli restaureerimine
Puutöö ja puitesemete restaureerimise õpetamine

Restauraator:

20 aastane töökogemus puidurestauraatorina aitas õppida ja kogeda kõike võimalikku, mis on seotud erinevate puiduliikide, nende töötlemise, vananemise ja taastamisega. Samuti sain selle ajaga hindamatu väärtusega puidu viimistlemise kogemusi.

Õpingud:

Rahvuslik puutöö

Eluaegne õpe
Olen rahvusliku puutöö alal iseõppija - minu suurim õpetaja oli Ants Viires. Tema

Suurepärane raamat "Rahvapärane puutööndus" on olnud mulle teenäitajaks iseõppimisel.

Mööblitisler -
Seda ametit õppisin Tartu Kutsekeskkoolis.